هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

با فلش مموری تبلیغاتی ارزان ، ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی موفق ممکن است. این موارد دارای تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای رسیدن به قلب گروه هدف شما هستند و تصویر شرکت شما را تقویت کرده و آن را در سطح جدیدی از رسمیت معرفی می‌کنند. در حالی که سایر شرکت‌ها جاکلیدی و مداد پاک‌کن را برای تبلیغات در نظر می‌گیرند، شما فرصت دارید که رویکرد اصلی خود را بیان کنید، تفکر و درک واقعیت از طریق دادن فلش مموری‌ها، البته به سادگی.

در حقیقت، آنها برای مدت طولانی قابل استفاده هستند، در زمان و عصر ما تکنولوژی کارها را راحت‌تر کرده و استفاده از آنها رواج دارد. اگر بخواهیم با صراحت صحبت کنیم، بازدید کنندگان نمایشگاه‌های تجاری و رویداد‌های تبلیغاتی معمولا انتظار دریافت خودکار تبلیغاتی، لیوان، مداد، تی‌شرت، کیسه‌های پلاستیکی و دیگر هدایای تبلیغاتی در این سطح را دارند. فلش مموری تبلیغاتی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و بعنوان محصولی مهم و مفید برند شما را به مدت طولانی تبلیغ خواهد کرد.

در زمانی که اینترنت در دسترس نیست و یا به نظر نمی‌رسد بهترین گزینه باشد، مردم می‌توانند مقدار زیادی از اطلاعات را از یک کامپیوتر به وسیله فلش مموری تبلیغاتی منتقل کنند . فلش مموری یک انتقال اطلاعات فوری را فراهم می‌کند، به همین دلیل می‌تواند چندین بار در روز مورد استفاده قرار گیرد. اندازه ظرفیت فلش مموری‌ها می‌تواند تا حدود 256 گیگا بایت باشد، اما برای اهداف تبلیغاتی، استفاده از فلش مموری دارای ظرفیت بالا ضروری نیست چون گران‌قیمت می‌باشند. انواع 2، 4 یا 8 گیگا بایت برای تبلیغات رایج‌تر هستند.

برای عرضه در نمایشگاه‌های تجاری استفاده از فلش مموری 2 یا 4 گیگا بایت مناسب بوده و اگر به طور عمده خریداری کنید، با قیمت‌های پایین‌تری می‌توانید آنها را تهیه کنید و شما یک برنامه تبلیغاتی خوب خواهید داشت. اگر شما هنوز هم استفاده از فلش مموری تبلیغاتی را خیلی گران می‌دانید، فقط فکر کنید چقدر آنها بادوام هستند. حداقل برای چند سال افرادی که از آنها استفاده می‌کنند، آگاهی خود و اطرافیانشان را در مورد شرکت شما با استفاده از یک فلش مموری در مکان‌های مختلف گسترش خواهند داد. تمام افراد نزدیک فردی که این هدیه را دریافت کرده و حتی آشنایان تصادفی آرم برند شما را خواهند دید و نام شرکت شما را به یاد می‌آورند.

مزایای فلش مموری تبلیغاتی

علاوه بر این، فلش مموری‌ها یک مزیت اضافی در مقایسه با دیگر هدایای تبلیغاتی ارزان دارند. نه تنها آرم شما را حمل می‌کنند بلکه می‌توانند حاوی اطلاعات تبلیغاتی شرکت شما نیز باشند. شما می‌توانید پرونده‌هایی با اطلاعات کلی درباره شرکت، کالاها و خدماتی که ارائه می‌دهید، خط‌ مش و اهداف شرکت، شماره تلفن، آدرس وب سایت، آدرس ایمیل، لیست قیمت‌ها، عکس‌ها و حتی ویدیو را در داخل آنها ذخیره کنید.

فلش مموری تبلیغاتی می‌تواند به عنوان یک هدیه خاص داده شود، این هدیه می‌تواند دارای یک بسته‌بندی زیبا و طرح جذاب باشد. شرکای شما، مشتریان دائمی، کارمندان و حتی مشتریان بالقوه برای گرفتن چنین هدیه‌ای خوشحال خواهند شد. یک فلش مموری می‌تواند بخشی از یک هدیه ترکیبی باشد، مجموعه‌ای از چیزهای مفید و جذاب، تاثیر بهتری ایجاد می‌کنند و اثر مطلوب را طولانی‌تر می‌کنند.

یک فلش مموری با کابل USB رابط برای تبلیغ شرکت شما نیز، یک وسیله جانبی خوبی خواهد بود. با قرار دادن این موارد در یک جعبه مناسب، شما متفاوت بودن شرکت خود را به هر کسی که در طول روز ملاقات می‌کنید، نشان خواهید داد. علاوه بر این، مردم فلش مموری را یک هدیه عالی می‌دانند و احساس خوبی نسبت به شرکت شما برای آنها ایجاد خواهد شد.

فلش مموری تبلیغاتی در بازار هدایای تبلیغاتی جدید هستند، اما دارای محبوبیت زیادی در بین مردم هستند، این دلیل خوبی نیست.

با فلش مموری تبلیغاتی، ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی موفق ممکن است. این موارد دارای تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای رسیدن به قلب گروه هدف شما هستند و تصویر شرکت شما را تقویت کرده

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 18 آذر 1397 ساعت: 18:54

راه‌های مختلف و انواع متنوعی از هدایای تبلیغاتی اسکار وجود دارند که می‌توانید بوسیله آنها کسب و کار خود را تبلیغ کنید. با انتخاب گزینه مناسب علاوه بر گسترش شناسایی نام تجاری شما، خیلی بیشتر از هزینه تهیه هدایای تبلیغاتی نفیس بازگشت سرمایه خواهید داشت.

 

با قرار دادن لوگو در جای مناسب می‌توانید برنده شوید

 

برای حضور در نمایشگاه‌های تجاری، کارمندان شما می‌توانند به بهترین نحو برند شما را تبلیغ کنند، پیراهن‌ها، کلاه‌ها و یا هر چیز دیگری که برای محیط مناسب است را با لوگو و نام برند خود ترکیب کنید و آنها را از بقیه متمایز کنید. این یک استفاده هوشمندانه از لوگو و لباس است و باعث جلب توجه بازدید کنندگان به شرکت شما خواهد شد.

جای دیگری که می‌توانید از لباس‌های لوگو‌دار استفاده کنید، هدیه دادن این محصولات تبلیغاتی به مشتریان خود است. آنها از اینکه این هدیه تبلیغاتی را دریافت کرده‌اند خوشحال شده و از شما قدردانی خواهند کرد و هر جایی که این لباس‌های لوگو‌دار شما را بپوشند باعث تبلیغ برند شما خواهد شد.

 

پاداش دادن به مراجعات با محصولات تبلیغاتی

 

حوزه دیگری که در آن یک آیتم لوگو‌دار به خوبی کار می‌کند زمانی است که کسی به شرکت شما مراجعه می‌کند. به افرادی که به شرکت شما مراجعه می‌کنند از محصولات تبلیغاتی شرکت به آنها پاداش دهید و آنها احساس خواهند کرد که خاص هستند. با این کار آنها نسبت به شرکت شما احساس خوبی پیدا خواهند کرد.

 

انتخاب هدایای تبلیغاتی خوب پادشاه است

 

در صورت امکان، از چند محصول تبلیغاتی استفاده کنید و به افراد اجازه دهید خودشان یک مورد را انتخاب کنند، با این کار احساس خاص بودن را به آنها القا کنید. کسی که به یک خودکار نیاز داشته باشد، آن را انتخاب کرده و از آن استفاده خواهد کرد. مشتری یا فردی که می‌خواهد از پاکت استفاده کند آن را انتخاب خواهد کرد.

 

هر چیزی را می‌توانید انتخاب کنید

 

زمانی که شما یک مورد تبلیغاتی را به مشتری یا افراد هدف خود هدیه می‌دهید، انتظار آن را دارید که اغلب آنها را وادار به انجام کسب و کار با شما کند. شما مجبور نیستید چیزی بگویید یا معامله بزرگی انجام دهید، اما آنها یک تعهد را احساس می‌کنند.

 

با یک محصول تبلیغاتی مکالمه را آغاز کنید

 

ارائه محصولات تبلیغاتی راه خوبی برای شکستن یخ و آغاز یک مکالمه است. گاهی ارائه هدایای تبلیغاتی خاص تنها چیزی است که باعث آغاز مکالمه می‌شود و چیز بعدی که می‌دانید این است که هر دوی شما در حال برقراری ارتباط هستید.

 

توجه کنید، ما اینجا هستیم!

 

در نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای اجتماعی، همه می‌خواهند توجه دیگران را به خود جذب کنند. محصولات تبلیغاتی روشی است که شما با مشتریان احتمالی خود درگیر می‌شوید. وقتی نوبت به جلب توجه می‌رسد آیتم‌های تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه‌ها است. اگر چیزی که شما آن را ارائه می‌دهید، منحصر به فرد و یا خاص است ، دهان به دهان پخش می‌شود و از غرفه شما بازدید زیادی خواهد شد.

مطالعه‌ای که انجام شد نشان داد که شرکت کنندگانی که اقلام تبلیغاتی را به افراد بازدید کننده هدیه داده‌اند، ۱۷۶ درصد افزایش در ترافیک بازدید را در مقابل کسانی که موفق به انجام این کار نشده‌اند، داشته‌اند.

 

دست به دست شدن محصولات تبلیغاتی

 

در صورت استفاده از محصولات تبلیغاتی کاربردی، فردی که این محصول را دریافت می‌کند احتمال دارد آن را به شخص دیگری بدهد.

به طور کلی، شما مجبور نیستید کارهای زیادی برای تشویق این کار برای یک مورد تبلیغاتی انجام دهید. این کار به طور طبیعی اتفاق می‌افتد. با این حال، در برخی موارد، دادن دو مورد از یک محصول باعث به اشتراک گذاشتن آن خواهد شد. یک راه آسان برای دو برابر کردن تاثیر تبلیغاتی شما، با تلاش کم است.

مثل هر چیز، هر کار خوبی وقتی درست انجام شود، پولی که خرج می‌کنید بارها و بارها به شما بازگردانده خواهد شد.

راه‌های مختلف و انواع متنوعی از محصولات تبلیغاتی وجود دارند که می‌توانید بوسیله آنها کسب و کار خود را تبلیغ کنید. وقتی نوبت به جلب توجه می‌رسد آیتم‌های تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه‌ها است.

 

 

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 ساعت: 19:12

ارائه هدایای تبلیغاتی یک راه عالی برای گسترش نام برند شما در میان مشتریان احتمالی و بالقوه است. از این توصیه برای انتخاب بهترین روش برای استفاده از آیتم‌های تبلیغاتی برای بازاریابی کسب ‌و کار خود استفاده کنید.

روزهایی را به یاد می‌آورید که یک شرکت آرم شرکت خود را روی همه چیز چاپ می‌کرد؟ خودکارها، پدهای موس، فنجان‌ها، حتی جوراب‌های ورزشی! آیا تا به حال یک کیف هدیه لذت بخش که شامل یک خودکار، یک پیراهن و یک شکلات، همه با آرم یک شرکت را دریافت کرده‌اید؟

 

معرفی شرکت با محصولات تبلیغاتی

 

برخی از شرکت‌ها برای شناخته شدن از محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کنند و این هدایای تبلیغاتی خاص هنوز هم بخش مهمی از استراتژی تبلیغاتی شرکت‌ها هستند؛ و باید این کار را به تناوب انجام دهند.

در اینجا چند نکته در رابطه با انتخاب و استفاده از محصولات تبلیغاتی مناسب با کسب و کار خود آورده شده است.

 

چه محصولی را هدیه دهید

 

تقریبا هر چیزی که می‌توانید تصور کنید، می‌تواند به یک شیء تبلیغاتی تبدیل شود.

برخی از موارد متداول و مرسوم تبلیغاتی عبارتند از:

خودکارها و دیگر ابزارهای نوشتاری، پوشاک مانند کلاه‌ها، لباس‌ها و غیره. کیسه‌های خرید که لوگو و نام برند بر روی آن چاپ شده باشد، تقویم و سالنامه.

شما احتمالا می‌دانید که هر یک از موارد تبلیغاتی باید آرم شرکت شما را بر روی خود داشته باشند. قرار دادن نام برند و لوگوی شرکت بر روی محصولات تبلیغاتی لازم است، اما می‌تواند بنا به اندازه محصول فقط از یکی از اینها استفاده کرد.

گاهی اوقات، شخصی سازی یک آیتم برای مشتری تاثیر گذاری بیشتری دارد. قرار دادن نام یک مشتری خوب بر روی یک خودکار، یک بطری آب، یا کیسه کالای قابل استفاده مجدد تضمین می‌کند که از آن استفاده خواهد کرد و به دیگران هم می‌گوید کجا این کار را برای او انجام داده است.

به این ترتیب، یک شرکت کوچک که به مشتریان توجه می‌کند می‌تواند شرکت بسیار خوبی باشد؛ فقط مطمئن شوید که هویت شخصی مشتری برجسته باشد و مورد احترام قرار بگیرد.

 

انتخاب اندازه مناسب لوگو بر روی پوشاک

 

احتیاط در قرار دادن لوگو در مورد اقلامی مانند تی‌شرت، کلاه و غیره دو برابر باید باشد. شما دوست دارید لوگو و نام برندتان را بر روی این اقلام چاپ کنید، باید توجه داشته باشید که آیا مردم هم دوست دارند از کلاه و یا لباسی که لوگوی شما بر روی آن است استفاده کنند. اگر شما یک برند معروف هستید شانس بیشتری خواهید داشت که افراد از لوگوی شما استقبال کنند، اما در غیر این صورت اندازه لوگو و نام برندتان را طوری انتخاب کنید که زیبا به نظر برسد.

با این حال، اگر شما می‌توانید یک لوگو را همراه با شعار اصلی جذاب بر روی این اقلام بگنجانید، ممکن است مورد استقبال افراد قرار گرفته و با استفاده از آنها برند شما راتبلیغ کنند.

 

هدف قرار دادن مشتریان

 

هدف قرار دادن مشتری به معنی هدیه دادن محصولات تبلیغاتی مورد استفاده در محیطی که مشتریان در آن قرار دارند، است. طوری آیتم‌های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید که مشتریان در طی فعالیت‌های کاری و روزمره نیازمند استفاده از آنها باشند.

به عنوان مثال، اگر شما دارای یک کسب و کار آنلاین هستید، پد موس یا فلش مموری تبلیغاتی را هدیه بدهید، محصولات تبلیغاتی که کاربرد روزمره داشته باشند بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند، با استفاده هر روزه از آنها برند شما اولین گزینه در زمان احتیاج خواهد بود.

 

اجتناب از محصولات تبلیغاتی دارای عمر کوتاه

 

سعی کنید مواردی را انتخاب کنید که دوام طولانی داشته باشند. به عبارت دیگر، به جای یک بسته نشانه‌گذاری شده از یادداشت‌های چسبان، به سراغ یک نگهدارنده کاغذ بروید که می‌تواند به طور مکرر و به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد.

یک استثناء برای محصولات با عمر کوتاه، مواد غذایی است. در زمان‌های خاصی از تعطیلات آخر سال، هدیه تبلیغاتی غذایی مورد استقبال قرار گرفته و مورد قدردانی قرار می‌گیرد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت: 18:36

خبرنامه